Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem
Bartošová, Radka ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent) ; Bednařík, Petr (oponent)
BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Irena Reifová, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se ve své teoretické práci zabývá tématem parasociální interakce, tedy specifického vztahu mezi fanoušky a celebritami. Tento stěžejní pojem je nejprve zasazen do širšího kontextu. Blíže charakterizovány jsou celebritami, coby veřejně známými mediální postavami, i publikem jako aktivními příjemci podnětů. Nechybí koncept tzv. obyčejných hvězd, dále zaměření na problematiku nejen fanouškovství, ale i specifické pojmy jako adorace celebrity či stalking celebrit. Po nastínění základních teoretických vhledů je prozkoumán základní pojem - parasociální vztah. Praktická část práce je s ohledem na celkové téma práce provedena pomocí polostrukturovaných rozhovorů se skalními fanoušky ustálených hvězd na jedné straně a fanoušky obyčejných hvězd na straně druhé. Na základě výsledků a autentických materiálů jsou analyzovány jednotlivé kategorie. Práce si klade za cíl prozkoumat jak obdobné pojetí vztahu k celebritám, tak i rozdílné přístupy k mediálním hvězdám.
Profil publika pořadů typu reality show vysílaných v českých televizích s důrazem na motivy sledování pořadu Hotel Paradise u vysokoškoláků
Zvěřinová, Zuzana ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Práce si klade za cíl prozkoumat diváckou obec reality shows vysílaných na českém trhu. Na základě vybraných parametrů budou pomocí kvantitativní analýzy podrobeny rozboru jednotlivé typy pořadů reality show a nalezeny jednotící a naopak rozlišné charakteristiky publika. Na základě výsledků této kvantitativní analýzy bude následně vybrána zajímavá statisticky výrazná souvislost (vztah mezi sledováním reality show a vzděláním), která bude poté detailně prozkoumána kvalitativní analýzou na pořadu Hotel Paradise, aby objasnila důvody tohoto jevu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.